Mijn eetdagboek – week 4 (Bodieboost-proof)

IMG_9413
Nadat vorige week niet helemaal geweldig ging, ben ik er deze week weer helemaal voor gegaan! Ook deze weeks had weer ups en downs maar al met al ging het goed en had ik weer weinig zin om te snoepen (op het weekend na). Wil je weten wat ik gegeten heb en of ik afgevallen ben? Je leest het hier!

Maandag
Ontbijt: Halfvolle kwark
Tussendoor: –
Lunch: 4 Crackers met hummus en kipfilet
Tussendoor: 1 Banaan
Diner: Ovenschotel met prei, paprika en schoarmareepjes en wat zelfgemaakte appelmoes

Dinsdag
Ontbijt: 2 Bruine boterhammen met hagelslag
Tussendoor: –
Lunch: 1 Bruin broodje met kipfilet en kaas
Tussendoor: Halfvolle kwark en daarna komkommer met wat hummus
Diner: Preischotel
Tussendoor: Sinaasappelsap
+ 1 uur Zumba

Woensdag
Ontbijt: Magere yoghurt met een handje cruesli
Tussendoor: –
Lunch: 1 Tosti met kaas
Tussendoor: –
Diner: Schnitzel, een paar gekookte aardappelen (eigenlijk bijna niet noemenswaardig), doperwtjes en worteltjes en appel/peermoes
Tussendoor: 1 Mandarijn

Donderdag
Ontbijt: Magere yoghurt met een handje cruesli
Tussendoor: 1 mandarijn
Lunch: 1 Wit broodje gezond
Tussendoor: –
Diner: Schnitzel met gebakken aardappelen en sla
Tussendoor: 1 Peer
+ 2 uur gezwommen

Vrijdag
Ontbijt: Magere yoghurt met een hand cruesli
Tussendoor: –
Lunch: 2 bruine geroosterde boterhammen met kipfilet en hummus
Tussendoor: –
Diner: Andijviestamppot met worst.
Tussendoor: 1 roze koek

Het resultaat van week 4
– 0,6 kg! Nadat de weegschaal vorige week teleurstellend was is er nu weer wat af! Super fijn en dat motiveert me dan ook zeker.

De tussendoortjes ’s ochtends blijven lastig. Ik zit dan vaak nog vol van mijn ontbijt of maak gewoon geen tijd om wat te eten. ’s Middags is me dit nu wel beter gelukt dan vorige week en heb ik vaker wat gegeten. De 2 jokers die je bij bodieboost iedere week krijgt, wil ik altijd graag bewaren voor het weekend omdat ik dan mijn vriend zie en van te voren niet altijd weet wat ik ga eten omdat ik niet altijd thuis ben. Ik heb de voedingscoach van Bodieboost hier advies over gevraagd en zij adviseerde me om gezonde jokervrije zoetigheden te maken doordeweeks. Zo heb ik afgelopen weekend appeltaart gebakken zonder boter en geraffineerde suikers. Helaas viel hij niet echt in de smaak. Mocht je dus nog tips hebben, tip mijn dan even in een reactie onder dit artikel.

Hoe gaat het met jullie goede voornemens? Zijn er meer mensen aan het afvallen of die in ieder geval een poging wagen?

Liefs, Annemijn

 

 

5 Comments on Mijn eetdagboek – week 4 (Bodieboost-proof)

  1. Curly Creative
    2 februari 2016 at 07:31 (2 jaar ago)

    Ik postte afgelopen weken 2 recepten voor gezonde ‘snacks’ 😉

    x

    Beantwoorden
  2. Rosanne
    2 februari 2016 at 10:41 (2 jaar ago)

    Wat ben je goed bezig! Ga zo door!
    Ik ben gek op healthy bounty’s, moet je echt eens googlen.

    Beantwoorden
  3. Karen
    2 februari 2016 at 20:38 (2 jaar ago)

    Ik herken je frustraties! Ik sukkel er ook elke dag mee. Momenteel ben ik wel goed bezig! Nu is het proberen om niet in mijn oude gewoontes te hervallen. Ik ga je blog zeker en vast volgen 😉 Ik haal hier inspiratie uit!
    Karen onlangs geplaatst…Wie gaat naar Tomorrowland? Say ai !My Profile

    Beantwoorden

Leave a Reply

CommentLuv badge